Offline

Promovăm Moldova

01/05/2015

După mult timp pierdut, pentru turismul autohton se pare că a apărut o rază de soare sau cel puțin, avem un logo. Expresiv. Pomul Vieții. Mie îmi place și deja îl port cu drag 🙂

Partea și mai frumoasă e că recent au apărut mai multe produse cu acest logo colorat, care pot fi procurate, purtate, dăruite, promovate, iubite… și tot ce vreți voi 😛

De altfel, recent a fost lansată și o campanie prin care toți străinii ajunși pe Aeroportul Chișinău primesc gratuit un număr orange (mă găsiți la alt număr de telefon 😀 ), special, ce promovează aplicația mobilă Moldova Holiday

Apropo eu cu gentuța cu logo am mers în Turcia și am etalat-o cu mândrie pe plajă 🙂 Maiouri și genți cu logo-ul turistic puteți procura din magazinul Vasconi. Eu  am intrat în posesia acestor frumuseți în cadrul proiectului minunat #Descoperă Moldova, unde au participat bloggeri de la noi și din România și împreună au descoperit țărișoara noastră.

Noi suntem cei care, întâi, trebuie să purtăm și să promovăm  ce-l al nostru, și așa vor vrea și alții să descopere 🙂 Promovăm turismul, promovăm experiențele frumoase!

Acest articol a fost scris în cadrul infotripului Descoperă Moldova, organizat de către USAID CEED II, susținut de Chateau VartelyPurcariCricovaEt ceteraMimiVinăria PoianaPerna MeaOldComMateiTatrabisAgro pensiunea Butuceni și găzduit de către Orheianca.eu

md (1) md (2) md (3) md (4) md (5) md (6)  md (8)

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *