Fashion&Beauty

„Vara Din Inimă” – evenimentul care ne-a transformat în fotomodele

31/07/2019

„Vara din Inimă” este evenimentul care ne-a transformat în fotomodele. Împreună cu prietenele mele – Andriana și Olga, am mers, pe 19 iulie, în zi de vineri, după o săptămână de muncă… la distracție sau, cel puțin, un fel de distracție 🙂 Pentru fete o garderobă cu haine multe și noi, pe care să le probeze și în care să facă fotografii e mai mult decât distracție, nu?!

Evenimentul, care e bianual, este organizat de fiecare dată într-o locație inedită, iar de data aceasta a fost în curtea Castelului MIMI, în aer liber, sub razele soarelui ce pleacă spre apus și ne-am răcorit în picăturile havuzului cu apă rece, dar și cu înghițituri de vin păstrat la temperatura potrivită pentru o zi toridă și intensă.

„Vara Din Inimă” a avut loc sub forma unui photo shooting și a durat cam 5 ore. Peste 300 de personalități publice – doamne, domnișoare și domnițe, au îmbrăcat ținute pastelate și s-au transformat în fotomodele. Ca și la celelalte ediții, au fost amenajate 5 zone speciale pentru poze, fotografii au surprins fiecare model și ținută individual, creând un album de poze complet pentru fiecare designer. 

Designerii locali care și-au prezentat creațiile din colecțiile de vară sunt: Georgette, Kasandruța, Mi-e Dor, Nicole Storm, Vasconi, Ivin Dress, Florentino Delure, Sekana, Crème Brulee, Premiera Dona, Alina Bradu, Sram, Arabadji, Vistiline, Parubina. Au participat și producătorii de accesorii: Bronette și Emilian Irin Bags, care au completat ținutele. Totodată, în acest an, în premieră a fost organizat un pop-up shop, unde designerii și-au expus colecțiile spre vânzare doritorilor de a achiziționa ținute autohtone.

Noi, toate 3, ne-am concentrat pe brandul Vasconi și am schimbat câte 3 ținute foarte frumoase, am pozat, am zâmbit și ne-am relaxat. Ținutele mele, cu descrieri și impresii, le puteți vedea AICI.

Precizez că, acest eveniment a fost organizat în scopul vizibilității și recognoscibilității brandului „Din Inimă”, accesul producătorilor autohtoni la potențialii cumpărători din diferite domenii, dar și promovarea pe rețelele de socializare, atât a brandului umbrelă „Din Inimă”, cât și a brandurilor individuale ale designerilor participanți la eveniment. „Vara din Inimă” a fost organizat de către Asociaţia Patronala a Industriei Uşoare (APIUS), cu susţinerea partenerilor strategici USAID, Guvernul Suediei și UK Aid.

Toate fotografiile de la „Vara din Inimă” le puteți vedea AICI.

Mai jos, vedeți ce prietene-fotomodele frumoase  🙂 am:

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *