Moldova Fashion Days este un eveniment bianual de promovare a industriei fashion din Republica Moldova și a devenit deja o tradiție frumoasă. Mă bucur că, cu mici excepții, am fost prezentă la toate edițiile de până acum. Parcă așa 🙂 Pe 17-18 martie va avea loc o nouă ediție, a 13-a – Moldova Fashion Days SS’18 (Primăvară-Vară 2018), în cadrul căreia vom admira cele mai noi colecții ale designerilor autohtoni.
Potrivit organizatorilor, în weekend se așteaptă un adevărat boom al culorilor, iar designerii au decis să se întoarcă la flora, adunând nuanțe florale rare într-o paletă unică.
În cadrul Moldova Fashion Days mai mulți designeri deja cunoscuți își vor prezenta colecțiile, dar sunt și unele noutăți. Ținutele vor fi purtate de modele profesioniste. Și de această dată evenimentul se va desfășura la un salon auto – GBS Showroom, pentru că moda și automobilele fac o combinație bună 🙂
Motto-ul principal Moldova Fashion Days este „See Now, Buy Now” (Vezi acum, cumpără acum), care aduce o nouă eră în lumea fashion, una în care consumatorii pot cumpăra articole vestimentare imediat după ce au fost prezentate pe podium. Este forța conducătoare a tinerelor talente și a inovațiilor în design, promovează brand-urile fashion autohtone și stimulează vânzările pe piața din Moldova. Biletele costă între 100 și 300 de lei și pot fi cumpărate aici.
Mai multe detalii, fotografii și video cu colecțiile voi publica direct de la eveniment, în cele două zile, pe Instagram mai multe, iar pe Facebook, cred că, mai puțin 🙂
Notă: MFD este organizat sub egida APIUS (Asociația Patronală din Industria Ușoară) și este susținut de partenerii strategicii USAID, Guvernului Suediei, prin Proiectul de Competitivitate din Moldova și Organizației de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO). ZIPhouse este partenerul MFD în promovarea unor nume noi în industria fashion din Moldova, dar și în cadrul unor evenimente cu caracter educațional. Partenerul premium pentru logistică și fundraising al MFD este Berlizzo Events.